×

Zostań w domu. Czytaj książki

Zostań w domu. Czytaj książki

Osoby w kryzysie bezdomności nie mają tego przywileju! 
❗️Osoby w kryzysie bezdomności nie mogą ochronić siebie i innych poprzez pozostanie we własnym domu!🏡
❗️Doceń, że masz gdzie – #ZOSTANWDOMU🏠

Czytanie książek ma pozytywny wpływ na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Regularne sięganie po literaturę może przyczynić się do redukcji stresu i napięcia, pomagając w relaksacji i oderwaniu się od codziennych zmartwień. Ponadto, czytanie rozwija umiejętność koncentracji i poprawia funkcje poznawcze, takie jak pamięć i logiczne myślenie. Długotrwałe korzystanie z literatury związane jest również z opóźnianiem procesów degeneracyjnych mózgu i zmniejszaniem ryzyka chorób neurodegeneracyjnych, takich jak Alzheimer czy demencja. Z punktu widzenia zdrowia psychicznego, czytanie może być formą terapii, pomagającą w radzeniu sobie z depresją, lękiem czy izolacją społeczną. W sumie, regularne sięganie po książki stanowi nie tylko źródło wiedzy, ale także skuteczną praktykę dbania o zdrowie zarówno umysłowe, jak i fizyczne.

Aby umilić Wam czas „kwarantanny” zachęcamy do przeczytania 📚 „A żaby grały mi do snu…” – biografii dr Mari Zoll – Czarneckiej ❤️📖
Dostępnej również w formie e -booka.

You May Have Missed